∂αιмση∂ - мѕρ

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

вנυ∂єя ρå єη тιℓℓ νι∂єσ

Av ~ Daimon∂ - 3 augusti 2012 05:15

Hejj!

  

Jag bjuder på en pixlr video!

Hoppas ni gillar den!

 

 
 
Ingen bild

Rosita 19

3 augusti 2012 12:43

Hur Trykte du när du fick bort all vit bakrund Från bilden på gubben?

~ Daimon∂

3 augusti 2012 13:53

Transparent, där man väljer bredd och sånt! :) alltså frånbörjan innan allt kommit upp

 
Ingen bild

ingen msp...

4 augusti 2012 10:29

man kan trycka på delete (asså på tangentbordet) istället för, ja, där du tryckte, bara så du vet;)

~ Daimon∂

4 augusti 2012 16:26

Okejj! Tack för tipset :)

 
Ingen bild

selen1234

4 augusti 2012 11:31

Bra blogg jag älskar den :)

 
sibell8  in msp:)

sibell8 in msp:)

7 augusti 2012 12:14

Hej, bra blogg!
Jag tycker det är jätte bra
att du la upp den videon ..
men en grej tycker jag är rätt svårt
när jag gjort en bakrund och ett nytt lager
så vill jag he en bild i det nya lagret
med när jag trycker in en ny bild så står det att
bilden blir bakrunden... hur gör jag
för att det inte ska bli såe?

//:))

http://poonny.bloggplatsen.se

~ Daimon∂

7 augusti 2012 13:27

Tack! :) Vad menar du med bakgrund?

 
sibell8 in msp

sibell8 in msp

7 augusti 2012 17:41

asså det är någon slags ram runt och så står det ett X för att stänga ner och en annan för att förstora..

jag vet.. jag förklarar inte så bra:D haha

http://poonny.bloggplatsen.se

~ Daimon∂

8 augusti 2012 13:59

Vet inte vad du menar :'(

 
SparklingSally

SparklingSally

14 augusti 2012 02:50

Hehe, detta har inte med självaste "headern" att göra, men azzå när du anpassar utseendet när du ska ändra utseendet, hur gör man så bakgrunden blir typ "transparent"? Azzå, att den liksom inte hänger på med headern? Om du kollar på utseendet på min blogg, så kan du se att bakgrunden kommer flera gånger, hur gör man så det bara kommer en gång?
Tacksam för svar! ♥
PS. dittutseende på bloggen är skitsnyggt!

http://Mspgirlarna.bloggplatsen.se

~ Daimon∂

14 augusti 2012 21:33

Du trycker bara på transparent. Duvet när man trycker på "open photo editor", då kommer det upp skapa ny bild och sen bredd och höjd.. då kan du trycka på transparent just under "bredd", hoppas det hjälpte

 
SaprklingSally

SaprklingSally

15 augusti 2012 01:54

Det var inte det jag frågade. Azzå duvet du har ju en typ beigeaktig mönstrad bakgrund? Azzå jag menar hur får man den att typ "hänga löst" om man säger så, för även om jag har en transparent header så sitter liksom bakgrunden fast.
Hoppas du fattade va jag mena är nt så bra på att förklara :p

http://Mspgrilarna.bloggplatsen.se

~ Daimon∂

16 augusti 2012 21:05

fattar isf inte vad du menar -.-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Daimon∂ - 5 juli 2013 19:29


  Gråtandes under alla tårar just nu. Leendet försvinner inte, haha, jag älskar verkligen dej så det är sjukt.        ...

Av ~ Daimon∂ - 28 juni 2013 21:27

Jag tänkte att man måste bjussa på livet. Alltså döm inte vad vi snackade om. Vi var oseriösa, hoppas jag. Haha, puss wille!♥;*             ...

Av ~ Daimon∂ - 27 juni 2013 18:53

  Kolla gärna!  

Av ~ Daimon∂ - 22 maj 2013 21:01

 Hej! Hoppas ni har det underbart bra! Själv har jag lovat överraskningar och massor men inget går för att min dator har pajat. Min älskling! Hehe.. men den är på lagning nu. Ifall ni vill läsa nått, gå in på www.lljung.blogg.se Kramar!   ...

Av ~ Daimon∂ - 20 maj 2013 20:54


Oj, det är väldigt svårt men ja, här har ni iaf en look som jag älskar att bära:   JAP, och ALLA kollar och ställer minst EN fråga, då kommer en överraskning på lördag: ask.fm/mspdaimond   ...


Tryck ovanför för att komma till mina youtubeguider.

Sök i bloggen ♥

83 besvarade frågor
bloglovin
Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Kanske

Hello. Jag heter Maria och kommer från den lilla staden Umeå i Västerbotten. Jag har varit medlem på msp i lite mer än 2 år. Tiden har varit sjukt rolig, och roligare kommer den bli. På fritiden är jag med kompisar, pluggar, rider, joggar och sitter framför datorn. Jag accepterar inte hatmejl vare sej till mej eller någon annan. Hatmejl=Spärr + rapport. www.lljung.blogg.se

       

 
Pixel Icons

 


Ovido - Quiz & Flashcards