∂αιмση∂ - мѕρ

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

ƒяågєѕтυη∂♥

Av ~ Daimon∂ - 17 augusti 2012 09:52

 

(För att ställa en fråga så kommenterar du detta inlägg!)

 

 
 
Sibel

Sibel

17 augusti 2012 10:12

Heejj Hur kommer du på allt inom blogg jag är så imponerad :D!

// sibel_love

http://msp-sibel.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

rosakvinan1

17 augusti 2012 21:22

hej :) jag undrar om du är mycket populär på moviestarplanet (msp)

mvh// rosakvinan1

på msp

 
Jöl

Jöl

19 augusti 2012 17:26

Hur man får stilla bakgrund, Fattar du?

http://irl-msp.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Frågor

22 augusti 2012 14:31

1. Är du singel?
2. Är du lycklig?
3. Är du uttråkad?
4. Är du ledsen?
8. Är du en cooling?
9. Är du från Irland?
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?



1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
2. Har du nånsin blivit sårad?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade?
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?
6. Har du haft en hemlig beundrare?
7. Är du kär?
8. Vill du gifta dig i framtiden?


1. Kärlek eller lust?
2. Hår eller ögon?
3. Katt eller hund?
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar?
5. TV eller Internet?
6. Coca-cola eller Pepsi?
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
8. Pengar eller lycka?
9. Dag eller natt?
10. MSN eller mobil?



1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
2. Brutit ett ben?
3. Gjort nåt du ångrar?
4. Hoppat Bungee Jump?
5. Ljugit för någon du tycker om?
6. Ätit en hel tårta?
7. Gjort bort dig offentligt?
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?
9. Gråtit när ett husdjur dog?




Vad såg du på tv sist?
Vems blogg läste du sist?
Vad åt du sist?
Vem pratade du med sist?
Vem ringde du sist?
Vem messade du sist?
Vad läste du sist ”bok”?
Vem pussade du sist?
Vem kramde du sist?
Vem bjöd du sist på något?
Vad köpte du sist?

 
vilmajj

vilmajj

27 augusti 2012 18:41

Vad Tycker Du Är Roligast På Msp?

http://mspsiisteers

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Daimon∂ - 5 juli 2013 19:29


  Gråtandes under alla tårar just nu. Leendet försvinner inte, haha, jag älskar verkligen dej så det är sjukt.        ...

Av ~ Daimon∂ - 28 juni 2013 21:27

Jag tänkte att man måste bjussa på livet. Alltså döm inte vad vi snackade om. Vi var oseriösa, hoppas jag. Haha, puss wille!♥;*             ...

Av ~ Daimon∂ - 27 juni 2013 18:53

  Kolla gärna!  

Av ~ Daimon∂ - 22 maj 2013 21:01

 Hej! Hoppas ni har det underbart bra! Själv har jag lovat överraskningar och massor men inget går för att min dator har pajat. Min älskling! Hehe.. men den är på lagning nu. Ifall ni vill läsa nått, gå in på www.lljung.blogg.se Kramar!   ...

Av ~ Daimon∂ - 20 maj 2013 20:54


Oj, det är väldigt svårt men ja, här har ni iaf en look som jag älskar att bära:   JAP, och ALLA kollar och ställer minst EN fråga, då kommer en överraskning på lördag: ask.fm/mspdaimond   ...


Tryck ovanför för att komma till mina youtubeguider.

Sök i bloggen ♥

83 besvarade frågor
bloglovin
Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Kanske

Hello. Jag heter Maria och kommer från den lilla staden Umeå i Västerbotten. Jag har varit medlem på msp i lite mer än 2 år. Tiden har varit sjukt rolig, och roligare kommer den bli. På fritiden är jag med kompisar, pluggar, rider, joggar och sitter framför datorn. Jag accepterar inte hatmejl vare sej till mej eller någon annan. Hatmejl=Spärr + rapport. www.lljung.blogg.se

       

 
Pixel Icons

 


Ovido - Quiz & Flashcards