∂αιмση∂ - мѕρ

Direktlänk till inlägg 2 september 2012

ƒяågєѕтυη∂

Av ~ Daimon∂ - 2 september 2012 13:10

Hejj!

  

En tjej undrade om jag kunde ha en frågestund.

 

 

 
 
Sand katt

Sand katt

2 september 2012 16:23

Hej! Tack för att du gjorde en frågestund!
Fråga 1: Vilken är din riktiga hårfärg?
Fråga 2: när fyller du år?
3:Hur mårnga vänner har du på msp?
4. kan du svara i ett video inlägg? :$
Du är snäll... (:

http://Huhh?

 
Ingen bild

Sibel

2 september 2012 17:11

hej kan du gö en smink video och lägga upp på mariiiias.blogg.se :)

 
Sand katt

Sand katt

2 september 2012 17:23

detta kanske kommer 3 ggr? :O
Tack föratt du hade en fråge stund!
fråga 1: Vilken är din naturliga hårfärg?
fråga2. är de jobbigt att vara i ''topp'' på msp?
3: hur många vänner har du? (på msp :))
4: favvo film? :)
kommer inte på några mer frågor just nu iaf:)
du är snäll :$ :)

http://d??

 
Meadow

Meadow

2 september 2012 19:13

Undra om du kunde någon gång ha mig som dagens moviestar elr vad det nu heter! :) ♥ ☻ ☺

http://Msp-mea.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

all natural babe ;)

2 september 2012 21:23

lite äckliga frågor: 1.har du ngn kk? 2.vilken klass går du i? 3.har du haft mens för de stog de på din status på moviestar en gng :O

 
Ingen bild

Anlona

3 september 2012 15:04

Hejsan!! En fråga här hehe.. men iallafall på bilden övanför inlägget här står det med ett typsnitt '' nu har ni chansen! '' kan du berätta vad typsnittet heter snälla du! :D

 
Ingen bild

Tindra228

5 september 2012 16:03

ÅÅÅÅÅÅ Du E Ju Bah Bäst Dia♥
Önskar Jag Va Bättre Vän Med Dej Än Jag Är.....
Ja Min Fråga E.....
Tycker Du De E Jobbigt När Dina Vänneh Vill Chatta Hel Ti´n Om Dom Nu Gör De xD

~ Daimon∂

5 september 2012 16:10

Taack gmn!♥ Ibland, men bara om det är tjatmejl ("kan jag få gåva/auto"), annars är det väl okej♥

 
Ingen bild

Tindra228

5 september 2012 16:59

Keii Tack För Ditt Svar!!
Är Ett Stört Fän Av Deii!

 
Ingen bild

Denaj

7 september 2012 16:05

Vad heter typsnittet i bilden här i inlägget övanför där det står '' Nu har ni chansen! '' Kom lite sent men kan du svara här istället? hehe..

~ Daimon∂

7 september 2012 17:38

Men herregud jag har ju visat i videon?♥

 
Ingen bild

Denaj

8 september 2012 16:09

Men du sa något med rubrikern..... menar texten i BILDEN :D inte rubriken xDD ♥

~ Daimon∂

8 september 2012 20:30

Jaha vet inte riktigt va den heter men www.picmonkey.com♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Daimon∂ - 5 juli 2013 19:29


  Gråtandes under alla tårar just nu. Leendet försvinner inte, haha, jag älskar verkligen dej så det är sjukt.        ...

Av ~ Daimon∂ - 28 juni 2013 21:27

Jag tänkte att man måste bjussa på livet. Alltså döm inte vad vi snackade om. Vi var oseriösa, hoppas jag. Haha, puss wille!♥;*             ...

Av ~ Daimon∂ - 27 juni 2013 18:53

  Kolla gärna!  

Av ~ Daimon∂ - 22 maj 2013 21:01

 Hej! Hoppas ni har det underbart bra! Själv har jag lovat överraskningar och massor men inget går för att min dator har pajat. Min älskling! Hehe.. men den är på lagning nu. Ifall ni vill läsa nått, gå in på www.lljung.blogg.se Kramar!   ...

Av ~ Daimon∂ - 20 maj 2013 20:54


Oj, det är väldigt svårt men ja, här har ni iaf en look som jag älskar att bära:   JAP, och ALLA kollar och ställer minst EN fråga, då kommer en överraskning på lördag: ask.fm/mspdaimond   ...


Tryck ovanför för att komma till mina youtubeguider.

Sök i bloggen ♥

83 besvarade frågor
bloglovin
Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Kanske

Hello. Jag heter Maria och kommer från den lilla staden Umeå i Västerbotten. Jag har varit medlem på msp i lite mer än 2 år. Tiden har varit sjukt rolig, och roligare kommer den bli. På fritiden är jag med kompisar, pluggar, rider, joggar och sitter framför datorn. Jag accepterar inte hatmejl vare sej till mej eller någon annan. Hatmejl=Spärr + rapport. www.lljung.blogg.se

       

 
Pixel Icons

 


Ovido - Quiz & Flashcards