∂αιмση∂ - мѕρ

Inlägg publicerade under kategorin Nytt tema ♥

Av ~ Daimon∂ - 18 oktober 2012 20:40

Hejj!

  

 

 

 

Roligt tema men inte så seriöst.

 

 

 

    

Av ~ Daimon∂ - 11 oktober 2012 15:45

Hejj!
  

 

 

  

Älskar verkligen temat!


 

 

Ha en bra torsdag allihop!

 


Av ~ Daimon∂ - 4 oktober 2012 20:24

Hejj!

  

Nån mer än jag som älskar det nya temat?

 

 

 

Bästa temat på länge!

 

 

 

     

Av ~ Daimon∂ - 27 september 2012 14:52

Hejj!

  

Jag har fått massor av mejl om de som hänt med Dia, ska försöka svara på alla.

 

  

 

Ger typ alltid 4 stjärnor men jag tycker att de flesta teman är bra men inte fullt tillräckligt för att få 5 stjärnor.

 

 

 

 




Av ~ Daimon∂ - 13 september 2012 20:27

Hejj!

  

 

 

 

Ganska bra tema men inte min smak och dessutom var det inget fint hår.

 

Vill bara klaga lite på msp eftersom jag tappar jättemycket fame nu eftersom att man inte kan söka på mej. Blir sjukt irriterad! Men sånt är livet. Btw se mina filmer när ni kan söka på mej!


     

Av ~ Daimon∂ - 6 september 2012 18:00

Hejj!

  

 

 

 

 

 

 

Älskardej Hampus!

 ♥

 

Av ~ Daimon∂ - 16 augusti 2012 21:05

Hejj!

  

Nästan tillbaka! Hoppas de gick bra utan mej vilket jag förstår att det gick.

 

 

 


   




 


 

 

 

 




Av ~ Daimon∂ - 9 augusti 2012 06:00

Hejj!

  

www.Mariiiias.blogg.se

 

    

 


 

 




 

   


 



Tryck ovanför för att komma till mina youtubeguider.

Sök i bloggen ♥

83 besvarade frågor
bloglovin
Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Kanske

Hello. Jag heter Maria och kommer från den lilla staden Umeå i Västerbotten. Jag har varit medlem på msp i lite mer än 2 år. Tiden har varit sjukt rolig, och roligare kommer den bli. På fritiden är jag med kompisar, pluggar, rider, joggar och sitter framför datorn. Jag accepterar inte hatmejl vare sej till mej eller någon annan. Hatmejl=Spärr + rapport. www.lljung.blogg.se

       

 
Pixel Icons

 


Ovido - Quiz & Flashcards